En trött Fias liv

Mitt i allt stress i skolan och oro för Affe så får man icke glömma bort sig själv. Ibland måste man stanna upp, säga; Vänta nu? Hur blir det här? Andas..
Varit mkt nu på senaste, skolan ställer höga krav och man kämpar med att vara en bra flickvän och inte allt för orolig och ledsen/sur över "Affesituationen".
Nä det får bli en liten ändring! :) Lite Fia pepp. Ta det lite lugnt. Lyssna på sig själv.. detta ska jag fixa. Det är bara 2 veckor kvar tills A kommer hem. Jag behöver det så hårt! Behöver på fyllning av massa kärlek och energi! Det störda är att jag redan är stressad över att A kommer hem. Kommer jag hinna med honom ens? Kommer leavet springa förbi som förra gången så är han borta igen?

Halva Affe-periden har gått nu, rätt som det är så är han hemma. I säkerhet och till ett vanligt liv. Där vi äter middag tillsammans.. Ja, ni fattar :)
Its a new day tomorrow, nya möjligheter!


Trött?

Tack ni andra soldatfruar och vänner! Ni är grymma som finns där och peppar! :) kärlek till er

Puttenutte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0