No life

När man börjar på min skola så skriver man på ett kontrakt som innebar att man ger upp hela sitt liv för skolan. Men det är helt okej för mig..

Här är huvudrollen i ett barnprogram som jag, Jesscia och Malin håller på med just nu! Han heter Flopp och är på jack efter sitt hem! Jag o Jessica har målat den tillsammans :) Kul!

Arbeten vi har just nu:
- Magasin, Slutuppgift i typografi
- TV Serie, pressenteras för SVT
- Reklamfilm, Pressenteras för Fotografiska
- Grafisk profil till blombutik

 


Kommentarer
Postat av: josefine

var det svårt att komma in på forsbergs, om du har nån aning om hur många som kom in av alla som sökte??=) kan inte du visa hur dina arbetsprover såg ut? skulle va kul och se=)

2011-03-18 @ 19:17:21
Postat av: Fia

Hej

Jag vet inte hur många som söker till Forsbergs, men det är 1 av 4 bästa design och reklam skolorna i Sverige, jag skulle säga den bästa hehe ;) Jag är väldigt nöjd med utbildningen. Jag skulle vilja påstå att det är svårare att gå på skolan än att komma in på den. Men det är ju alltid individuellt. Annars så är det en väldigt rolig utbildning och vi lär oss massor!

Att gå kvällskurser på skolan innan hjälper dig att komma in.

Jag vill nog tyvärr inte lägga upp mina arbetsprover här.

Lycka till om du ska söka! :D

2011-03-21 @ 12:52:36
URL: http://whot.blogg.se/
Postat av: Fia

Ett till tips är att köpa Cap&Design Nr1/2011. Jag tror det är den senaste, där stor det väldigt bra om de största skolorna och tips till arbetsprover :)

2011-03-21 @ 13:19:40
URL: http://whot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0