2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Pluggat högskola och min första riktiga ansällning


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget tyvärr... vad jag minns

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nepp

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte direkt nära, men jag vet om några

5. Vilka länder besökte du?
Italien, Turkiet o Grekland

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Min Älskling som jag kommer hem i Juni <3 Då släpper jag honom icke!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
261110 är ett datum som kommer att följa med mig hela livet

8. Vad var din största framgång i år?
Mycket vill jag ändå påstå! Förts jobbet och praktiken på ELLE och nu att jag kom in på Forsbergs

9. Största misstaget?
Man ska aldrig ångra någonting, man lär sig av allt ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nee jag har nog bara varit lite förskyld :O

11. Bästa köpet?
Hmm..kaninerna! haha

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat... LÄTT. Så stört dyrt, men men. Man måste ju överleva

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobb på ELLE, när jag kom in på skolan och en till grej :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Många! Hur ska man kunna gära en?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Vad jag minns! Detta år så tycker jag att problemen ändå låtit mig vara i stora hela, jag har haft många glada besked och jag har slutat vara med folk som gör med ledsen. Jag har utväcklats och blivit starkare som person tror jag! Sen så kom beskedet om att A skulle till Affe iförsig, men det kommer vi att klara! :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag har gjort allt jag hunnit! Vad mer skulle jag kunnat gjort detta år? Varje dag har varit upptagen! Jo en sak hade jag verkligen velat gjort mera... TRÄNAT!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat. Onödigt!

18. Hur tillbringade du julen?
Den var underbar! Med famlij hos mamma o pappa <3

19. Blev du kär i år?
Jag blev kär för 2 år sen :) Men visst är jag kär fortfarande!

20. Favoritprogram på TV?

Lite sällskap med filip o fredrik, Idol typ. Kollar inte så mkt på TV

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ju starkt! Men tycker mindre om :)

22. Bästa boken du läste i år?
Haha.. kan svara på den när jag börjar läsa böcker

23. Största musikaliska upptäckten?
Det är en del. Men Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray har blivit grymma! Sen håller jag mig till mina godingar :)

24. Något du önskade dig och fick?
Jag fick min älskling för resten av livet <3 Även om han inte är här nu.. hehe

25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha, typ inte?

26. Årets bästa film?
Hmm.. många bra :) Men "I rymden finns inga känslor" var ju verkligen GRYM!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade med de närmaste vännerna och sen med massa tjejer

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag skulle behövt några extre timmar varje dag för att hinna med allt i skolan osv..

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
går alltid naken så vet inte.

30. Vad fick dig att må bra?
Stor lego (stava?) till mina underbara tjejvänner som har tagit hand om mig, åkt till mig, sovit hos mig, ringt mig, fågat hur jag mått, peppat mig och fått mig att skratta... Ni vet absolut vilka nu är <3 Ni är bara för bra!!!!!! Att A har åkt till Afghanistan känns inte lite jobbigt när ni finns

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha, de som är likast A

32. Vem saknade du?
Min Älskling såklart... börjar bli tjatit

35. De bästa nya människorna du träffade?
Min klass! Underbara Sandra!

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Året har vait långt, med många upp och ned perioder, så det skulle vara OMÖJLIGT att välja en låt. Men just nu finns det en låt som passar lite bättre än andra:


I find the map and draw a straight line
Over rivers, farms, and state lines
The distance from 'A' to where you'd be
It's only finger-lengths that I see
I touch the place where I'd find your face
My fingers in creases of distant dark places

I'm miles from where you are,

I lay down on the cold ground
I, I pray that something picks me up
And sets me down in your warm arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0