Gjorde en klassiker

Vaknade av att jag hade ont i halsen, jag pallrar mig till skolan ändå tänkte jag. En timmes färd dit som varje morgon. Nej men juste, vi går bara i skolan på eftermiddan idag. Åker hem igen, lägger mig i sängen o somnar. Sjukling! Jag är sjukt taggad på att träna, men icke sa nicke. Jag tror jag ha rlite feber till och med? Öm och trött i kroppen, är det ett tecken?
Det har hänt mycket i Affe på senaste känns det som. A har varit med om mkt, ju oroligare blir jag. Det känns som att han är med på varje grej som ploppar upp... :( Några exempel:





Men som Dess sa:

Det är omöjligt, sa tvivlet.
Det är farligt, sa rädslan.
Det är onödigt, sa förnuftet.
Vi provar ändå.....viskade hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback