Update

Hej på er!
Lite läges rappotering är då? hehe.
Livet rullar på. Räknar ständigt ner dagarna.. varje dag är en dag närmare ett normalt sambo liv med min underbara kille. Förstår ni att nästa gång han kommer hem så är han hemma föralltid. Föralltid i säkerhet. Föralltid i hans famn. Men det går bra nere I affe, och jag är otroligt glad för hans skull! Vilka killar va?! Stolthet. Ni har väl inte missas dokumentären? Svt har ju filmat 6 långa avsnitt om just deras mission, 2 avsnitt har gått hitills. Onsdagar 21.00.

Ett klipp från extramaterialet.

Ser ni någon bekant lite halvskäggig kille där i början? haha

Annars då? Jo, det har gått hel hel vecka nu på min praktikplats, Gyro. Jag storm trivs och jag har kommit in i det bra. Nu är det 3 veckor kvar på praktiken. "Snart" sommarlov för min del, om bägaren är halvfull hehe.

Imorgon ska jag göra lite fotojobb, ska bli kul :) Sen ska jag på BIO, stört längesen jag gick på det. Ska försöka att blogga mera nu när det har lugnat sig i skolan och jag har börjat känna mig hemma på praktiken! Det var mkt där ett tag, det är inge bra att gå in i väggen när man inte ens fyllt 20 hehe.
Stressen tog över ett tag, stressutslag, utmattning, vaknade upp på natten kallsvättig och stressad över uppgifter som inte ens finns, ligger vaken och huvudet går på högvarv... ni fattar. Men nu har allt lugnat ner sig! Det är så skönt att få ta det lugnt när man kommer hem från jobbet och bara kunna släppa allt, inte sitta och arbeta sent in på natten. Ni i klassen vet vad jag menar! :)

Satt så är det just nu! :D Sammanfattning: Praktiken är i full gång och jag räknar ner dagarna mot en allderless underbar sommar med dem jag älskar mest!

Vi hörs! Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0