Din dröm, min räddsla

Lustigt allt det här. Hur beroende man kan bli av en person. Hur hela ens tillvara och ens liv kan förändras, hur livet kan kännas helt obetydligt, bara för att en person försvinner för en stund.
För en stund och för en stund... i mitt fall i ett halvår, väldigt väldigt långt bort och i ett ganska skrämmande land.

Ibland dyker vissa dumma tankar upp i huvudet och då ryser hela jag till och en stor klump fastnar i halsen. Jag försöker distrahera tankarna och trycka ner klumpen igen. Det funkar ibland. Alla dagar är inte lika lätta. Berg o dalbana kallar jag det för. Tur att A förstår mig bra.. och stöttar mig. Vi försöker stötta varandra, såklart! :)

Vi kommer klara det, det kommer gå bra. Jag är stolt äver att vara hans flickvän. Tillsammans är vi starka!
Pepp, pepp! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad jag delar dina känslor även om min resa snart är slut! Och dom där klumparna, ja dom är verkligen inte roliga, finner inga ord för dom :(



All pepp i världen till er! Klart ni kommer fixa detta :)



Det kommer inte vara lätt alltid, antagligen ganska sällan men ni kommer fixa det! Man fixar det om man vill!

Kram

2010-11-18 @ 23:44:10
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0