Mot Järna!

Om 20 min tar jag mig en promenix ner till tåget. Ska träffa hon som alltid gör mig glad, Monalisa <3

Igår var det julafton och den var perfekt. Massa kärlek ifrån små kusinerna som jag lekte med heladagen o kvällen. Det bästa var att se hur folket reagerade när de öpnnade sina paket från mig. Jag hoppas alla blev glad :D
Men det var en sak som saknades denna dag, det var min Älskling. Han ringde från Affeland och sa GodJul, det var den bästa presenten. Han blev jätteglad för sin julklapp från mig! En inte lika rolig sak var att han har varit med om sin första stridskontakt nu.. Uschi!

Aja, skitsamma. Osammanhängande inlägg. Nu måste jag gå till tåget :)
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0