Lilla julafton

Ska strax åka till Farmor o farfar :) Pepp på julobrd!

Saknaden av A är större än någonsin.. ränkar ner dagarna. Håller humöret uppe. Men det är så lång tid! Hur ska man stå ut? Han skickar bilder och sånt till mig ganska ofta ivf, så det känns bättre. Sen skriver han mycket och ringer ivf 1-2 gånger om dagen hitills. Då kan vi prata typ en kvart. Men jag vet att det inte blir lika mycket ringade sen, de får mer och mer att göra! Spännande, men läskigt. Jag är glad för hans skull :)

Inatt sov mickis o monalisa över :) Fanny var här med, mysmys! Ni är bäst i hela världen <3
Vi såg bland annat filmen "Dear John". Ganska opassande film egentligen eftersom att den handlar om precis det som jag o A går igenom, i det stora hela ivf. Den var bra! :D

Nu ska jag göra iordning mig! Julmat väntar!
Kom ihåg, att vi ser alltid samma måne

Kommentarer
Postat av: Fanny

DU är bäst <3

2010-12-18 @ 21:56:17
URL: http://BLONDS.se
Postat av: Michelle

"vi ser samma måne"

Det har jag och Jakob kört med sedan vi blev tillsammans, när vi inte bodde tillsammans.

Vi valde ett klockslag som vi skulle kolla på månen båda två oavsett vart man är i välden!



Mysigt!

Hoppas allt är bra med dig annars!!



Kramar!

2010-12-20 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0