Underbart

Klockan är sex och Lisa har somnat i soffan hos mig. Haha, vi har strosat runt på stan hela dagen och varit effektiva, stött på lite människor o fikat. Så nu är vi slut!
Ikväll ska Lisa få sin 20 års pressent av mig. Det är inte vad som hellts, det är en 3 rätters middag! Kommer att bli hel grymt tror jag!

Igår hade Elin, Carro, jag o Lisa en riktigt tjejkväll; vin och en massa snack! Det var as najs verkligen, precis vad jag behövde efter en påfrestande dag som innebar både redovisningar och praktikinterljuv. Jag har btw fått praktikplats!!! Och jag är hel nöjd! Det kan nog inte bli bättre, peppar peppar ta i trä. I ungefär 4 veckor kommer jag vara här http://www.gyrohsr.se/ som Art Designer.

Vi får se om Lisa vaknar snart.. hon är så söt när hon drägglar på mina kuddar hehe.
Ni får ha en bra kväll! För det kommer vi att ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0