Ny vecka, nya tag!

Nu är det inte långt kvar hörre ni :D I veckan kommer min älskling hem på permis. Äääääääntligen! Jag tror ingen av er förstår (om ni inte själva är hemmafruar) hur detta känns.. och just nu är jag totalt nykär. Det känns som att det är den allra först gångon vi ses. Jätte nervös, pirrig och förväntansfull. Jag kommer att känna mig så bortskämd, tänk att få se den man älskar varje dag i 2 veckor? Vardagslyx för mig brukar vara ett samtal om dagen! Nu har jag inte kunnat prata med honom på flera dagar..

Nu sitter jag hos mormor o morfar o pluggar. Pluggar som sagt så bra hos dem, lugnt o skönt. Men om en timme beger jag mig hem för då kommer Monalisa o ska sova hos mig :) Mys!

Jag skrev inget i helgen för då var Mikaela från Tranås hos mig! Vi hade det så himla gött. Prata, prata, prata o prata. Vi gjorde lite hemliga saker och så lagade vi en god middag osv.

Nu ska jag fortsätta plugga! Är ganska stressad. Vi hörs!

I skolan idag :) Josefin, Sandra och jag!


Kommentarer
Postat av: josefin

wiiieee!!!! leave!

förstår precis vad du menar med pirr i magen och nykär. känner precis likadant, trots att jag har en vecka längre kvar än dig. Men det e snaaart :)

2011-01-24 @ 18:22:39
URL: http://jossefinast.blogg.se/
Postat av: Johanna

åååh, synd att det inte finns någon ''gilla'' knapp. Förstår precis hur du menar, kan bli nervös redan nu även fast jag har mer än tre veckor kvar. Hoppas ni får två underbara veckor ihop! Kraaaam

2011-01-25 @ 01:12:36
URL: http://inteutandig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0