Hoppla!

Ligger i sängen nu o ska sova, har gjort en lista på allt vad jag ska göra imorgon. Det blir en RIKTIGT nördig fredag för jag ska bara plugga, städa och chilla hos föräldrarna! Tur att det är massa roligt plugg så jag ser nästan bara fram emot det, även om det är lite srtessigt.

Varför rubriken är som den är, det är för att symbolisera att jag flög av hästen på min ridlektion idag! Haha, det var ingen fara, mest roligt. Min häst var lite klumpig o glömmde lyfta på fötterna över hindret. Men allt gick bra, blev mest orolig för hästen! Men han mådde fint med.

Nu är det absolut sleepie time!
Vi höres imorgon

En bild från i höstas när jag red islandshästar. Underbara och vackra djur <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0