Hej i lingonskogen!

Min att göra lista (mkt intressant läsning!):
Släng ut granen
plocka undan julen
diska
plocka undan
damma
damsuga
skura
bytaglödlampor
städa toan
fixa mig!

Vad gör man inte för att tjejerna ska komma? Ja, det är mycket jobb med en 1:a också, även om den bara är på 40 kvadrat!
Som tur är så tycker jag att det är ganska kul att städa lägenheten :D Försöker alltid att hålla det städat, allt känns mycket lättare då tycker jag. Som sagt så kommer tjejerna hit i kväll och vi ska prova min fina chokladfony som jag fick av mamma i julklapp! Jippi!Jag tror att det blir en riktigt mysig kväll!
Tillbaka till städningen!

Jag har inte ens hört din röst på hur länge som hellst.
Men det här klarar vi! Och när vi har klarat det här, så kommer vi att klara ALLT!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni är så fina ihop :)

2011-01-15 @ 17:10:01
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: Josefin

nar ni klarat detta klarar ni allt :) exakt så man måste tänka ja. men nu kommer han snart hem. inte sant?

2011-01-16 @ 11:38:40
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0