Today

Man märker attt man har jullov när man har ställt klockan på nio för att inte sova bort hela dagen, men kan verkligen inte öppna ögonen förens klockan närmar sig halv elva haha!
Lägenheten är städad och fin, det luktar Julgran. Kaninerna är ute och hoppas i snön i deras utebur, gräver gångar och tunnlar. Jag försökte filma dem lite för de var så söta, jag är tönt.

Aja, ska göra i ordning mig lite. Ska ta en promenad ner till mormor o morfar. Mina kusiner som vi ska fira jul med har kommit! :D Senare blir det en sväng till stallet också.

Men jag är sur idag också, för julklappen A har betällt till mig skulle komma efter 12 dagar.. nu har det gått kanske 22 dagar! Och julafton är imorgon.. jag ville verkligen öppa en julklapp från honom på julafton :( DUMMA!

Men men, Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0