Sommarlov klingar fint

Ja, det har varit lite tomt här haha.
Det ligger till så ivf att jag har sommarlov :) Skolan är slut för denna termin och jag peppar inför ännu ett år. I sommar ska jag åka runt massa som till landet och Skåna tex. Men om några dagar så åker jag till Side i Turkiet! Härliga tider! Åker dit med min familj och Anton. Ja, han är hemma nu och jag släpper honom inte i första taget hehe. Vi spenderar varje dag tillsammans och hittar på roliga grejer. Äntligen! Känns som en lyx att han inte bara är hemma på leave, utan han ska faktiskt stanna hemma FÖRALLTID. Kan det vara så bra?
Den senaste veckan har vi gjort lite av det ena o det andra :) Varit på hans landställe, haft besök från Tranås, Fanny o Kim hade inflyttningsfest och lite sånt.
I sommar ska jag även försöka ta mitt körkort, hehe. Vi får se hur det blir med det. Och så ska jag försöka starta upp mitt företag som fotograf på riktgit. Men först ska jag bara njuta av Turkiet, av svensk sommar när den är som bäst och av att Anton är hemma i ett tag till hehe.

En bild från medaljcermonin på oss.
Anton äntligen hemma efter 6 långa månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0