Godmorgon!

Ja, klockan år 12.33 och jag är nyvakan. Så är mina dagar på detta oänliga lov. Jag vet egentligen inte avd jag ska skriva för det händer inte så grymt mkt som är intressant. Jag chillar bara :) Är med kompisar, pluggar, är med familjen, spelar sims haha...
Dagen händerlser är ivf att jag ska till mormor o morfar o äta. Sen ska jag träffa några kompisar :) Bla Lisa som är hemma en stund från Norge, hon åker tillbaka snart.
Sååå.. ja. Det var ju intressant att läsa? :P

Det är ungefär 3 veckor kvar tills A kommer hem på permis. Tänk att det snart har gått 5 veckor sedan jag träffade honom? Många av de andra tjejerna vars killar åker dit räknar ner dagar, men det gör inte jag. För jag tycker att det går så mkt saktare då.

Nu är jag hungrig och tänker äta frukost! Eller lunch.. jag ät sugen på popcorn. Har köpt asgoda med cheddar pulver till ^^ Yey!

Trött Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0